Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


torsdag 13 oktober 2011

Östan på Google

Man blir ju lite nyfiken på vad som dyker upp när man söker på Bråtnäs på Google. Som förstått så visas bilder från Livet på Östan samt bilder som min syster har lagt ut på sin blogg Familjen Axelsson . Tänk att man inte är så anonym längre. I och för sig så är det ju jag själv som styr vad som läggs ut på denna sidan, det gäller att plocka ut de rätta godbitarna.

Snart är det dags igen, härlig tid vi har framöver.

Vinke, vink...

4 kommentarer:

Villa Nystuga sa...

Från vilket håll är bilden tagen? Får inte riktigt till det ju...

Leif sa...

Ni bor vacker, det skall bli kul och se när nytstepiga blir klar.
Leif

Livet på Östan sa...

Ärsh då syrran. Du har alldeles rätt, vilket håll. Ibland blir det fel mkt fel. Tur att det finns en delete knapp ;-)

Villa Nystuga sa...

Leif: "Nystepiga" planerar för fullt och om ett år har det förhoppningsvis hänt massor :)

Jenny: Jag vred och vände och funderade, men fick inte ihop det. Sedan när jag såg hur långt det var till sjön på bilden så förstod jag ju att det inte var Östan :)