Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


söndag 20 juli 2008

En shoppingtur

När ögonen mötte ljuset i morse, hörde öronen jludet av spöregn, då bestämde jag mig för att ta en shoppingtur. Jag ringde syrran och for norröver, in i det Värmländska stråket och hamnade i Töcksfors. Väl där mötte jag upp henne och Amanda som redan var i shoppingfarten.

När vi kom hem satt Magnus i sin "leksaksmaskin" och dikade vägkanten. Det blev riktigt bra, måste säga att min "kaar" är rektigt dôktig!




Vinke, vink...


(För att få en mer utförlig berättelse om shoppingturen gå in på familjen Axelssons blogg, jag lovar du kommer att få dig ett gott skratt...)

Inga kommentarer: