Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


onsdag 16 juli 2008

Aj,det blev en lårkaka...

Dagen började med en trevlig familefrukost, det var gott om god mat och glada miner. Med mätt mage och gott humör tog jag en cykeltur med Iza. Det var riktigt härligt att cykla, det händer inte så ofta i dessa dagar. När Iza och jag kom hem igen fixade jag i ordning mat, eftersom Vendels mormor och morfar skulle komma.

Efter fler mätta magar tog vi oss en tur med snipan till "Varke" för att hämta kvarglömda saker och för att visa mina föräldrar huset. Väl framme fixade jag en redig lårkaka, då jag knövlade när jag skulle gå av båten. Det blev en rejäl duns och det märks på mitt lår, AJ!!! Efter en kopp kaffe och lite snack styrde vi hemåt.

Vinke, vink...














1 kommentar:

Anonym sa...

hej. tack för titten, hoppas du inte har allt för ont så vi ses snart. kram från oss