Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


tisdag 24 februari 2009

I dag har vi fått tillökning, det blev en liten flicka..

Det är inte alltid det blir som man tänkt sig. Det började med att Magnus hade feber i går kväll, så jag laddade för simning med Vendel i dag (Magnus badar med honom annars på tisdagar). Vaknade dock i natt illamående och visst jag fick springa till dass för att hulka mig. Tur var väl det, att vi är krassliga, för Gertrud fick en killing i gårkväll/natt/i morse? Vi vet inte när, men hon mår bra och båda är i säkert förvar från de andra. Vi väntar även en killing från Stjärna, så vi får se hur dagen fortsätter.


Här har vi Gudrun




och igen.

Vinke vink...

2 kommentarer:

Anonym sa...

gud va söt hon är, hoppas ni får fler så hon får nån att leka med. Jag märker ju att Freja saknar ett syskon.

Villa Nystuga sa...

Så otroligt söt! Familjen Axelsson laddar förbesök till helgen så nu får ni se till att krya på er!

Och så kan ni ju hälsa Balder att han knyts fast runt ett träd om han inte är snäll mot mig ;)