Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


måndag 3 november 2008

:-)










En liten uppdatering på vad vi har sysslat med de senaste dagarna. Torsdag till fredag var vi i Karlstad, där hälsade vi på gammelmormor, kompisen Theo och vi var på IKEA, förstås Det var en riktigt trevlig tur med lite shopping och mycket snack. Själv så busade och lekte jag mkt med gammelmormor och Theo. Det blev mest med Theo för vi sov över hos honom till på fredagen.

Här tar vi ett dopp i Vänervatten.
Under helgen har det varit full rulle. Först på lördagsmorgonen tog pappa och Iza en tur till skogen. Mamma och jag tog med oss 11-kaffe och hälsade på. Sedan på em kom Mia och Stefan och en stund efter dem kom kusin Amanda. Lördagen sa bara "svoosh", jag somnade bums när jag lade mig.
På söndagen var Jan-E och pappa i skogen med vovane, moster och mamma fixade mat till pappas kalas som var på eftermiddagen. Amanda och jag vi, ja det kan ni väl gissa..!? Just det, vi lekte HELA dagen, så i dag måndag är vi alla lite trötta. Mamma och jag kosade till oss i morse med ett dopp i plurret och mmmm.. vad skönt det var ;-)




Vinke, vink

1 kommentar:

Anonym sa...

Helt fantastiskt underbart att få följa denne lille vackre gosse och hans familj förståss,saknar er väldigt mycket,men hoppas kunna hälsa på er till sommaren om inte annat,Kram till er alla från Göteborg/Anette