Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


lördag 16 augusti 2008

Idun & Inka

I går tog kusin Amanda, moster Cia, mamma och jag en tur på Näringslivsmässan i Årjäng. Det var skoj att få komma ut en sväng, särskilt kuligt var det när Amanda och jag dansade till Årjängs dragspelsklubb. Här under ser ni en bild på mig när jag äter korv med bröd.







På kvällen tog pappa, mamma och jag ekan över till "Varke". Där tittade vi på deras nya familjemedlemmar som är två Afrikanska dvärggetter. Lite läskigt var det i början, jag har ju aldrig sett sådana djur tidigare. Det var tryggare att sitta inne och äta massa gosig mat och grönsaker.




Vinke, vink...

Inga kommentarer: