Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


söndag 17 augusti 2008

Grattis Amanda!

Hipp, hipp hurraaa för Amanda i daaaa....
Dagen började med kalas hos Amanda med gott kakfat och brummande glassbilstårta. Med en fylld mage och glatt humör var det dags för paketöppning, som tur var fick hon lite hjälp av två äldre kusiner som gärna hjälper till.





När vi kom hem satte jag i gång med att koka saft och när det var klart tog Vendel, Iza och jag en promenad medans Magnus brummade med grävmaskinen hos en av våra sommargrannar.



Vinke, vink...

1 kommentar:

Villa Nystuga sa...

Tack så mycket för idag! Jag får inte öppna studsbollarna för mamma eftersom jag kan stoppa dom i munnen, men så snart jag får... DÅ lovar jag att jag ska studsa hela dagarna!!!
Kramar från Amanda