Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


tisdag 15 november 2011

Rice - glad design

Jag är ju en person som egentligen inte gillar plast. Men de här melamin produkterna från Rice tycker jag faktiskt mycket om. Kaffelatte muggarna är perfekta att ha med sig på trappen, på utflykten, i båten när kaffetarmen gör sig känd. Stora och goa att ha i nävarna när man är utomhus. De är dessutom tjocka, så man känner inte av att kaffets värme. Kannan och hönemuggarna anväder mest gossarna i ur och skur och ute som inne. Jag tycker motivet är så härligt med alla nöjda hönor det piggar upp mig och gör mig glad. Även om hönorna är motiv,
så förgyller de vardagen på Östan.
We love animals!


Vinke, vink...

Inga kommentarer: