Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


lördag 25 februari 2012

En liten rosa burk...

Lägg till bildtext
Man kan ju inte påstå att jag är en prylmänniska. Jag vill ha det enkelt och ordning å reda. Den rätta inrednings känslan finns kanske, men ser dess närvaro väldigt sällan. Jag lägger kraft på familjen och våra djur, så det där med inredning kanske jag tar tag i när jag blir "gammal och grå" ;-)
Fast i bland kan jag fastna för vissa saker eller prylar, men då är det bra att ha saker som har en bra funktion. Precis som denna porslinsburk från IB Laursen. Den skulle faktiskt passa bra i mitt kök både som en liten inredningsdetalj och förvaring.
 
Vinke, vink...

Inga kommentarer: