Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


fredag 4 februari 2011

Klick, klick, klick...

Då har jag då klickat lite med min nya kamera. Jag kan inte så mkt mer än att klicka och ha inställningen "auto". Det får bli steg 1 att lära känna kameran innan jag går vidare. Jag kan inte "kamera språket" så jag använder mitt eget som jag förstår. Himla skoj är det och lite synd må jag säga att jag inte införskaffat en tidigare. Ni som är proffs kanske inte ser någon skillnad, men det gör jag. Den enda gången jag kommer att använd den vanliga digitalkameran är när jag skall fota i vattnet.Här kommer några kort som jag tog i går när "våren" var på besök.


Visst är det vacker med mossor och lavar.


En liten grankvist.


Gruslastning på gång.


Storebror.


Lillebror.


"Gôbbera i lagårn"

Vinke, vink...

1 kommentar:

Malo sa...

Visst ser man skillnad! Det blir skillnad! Jag kommer aldrig gå tillbaka till pocketkameran. Jättefina bilder med skärpa där man vill ha det! Grattis i förskott! :-D