Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


tisdag 1 februari 2011

Det säger bara klick!

I mars fyller jag 30år och vad önskar man sig då när nära och kära frågar? Hmmm, fundera, fundera. Vet inte? Kanske nåt, men vad? Jo vad säger du Magnus vad tror du om...? En slant till något, men vad? Något jag vill ha, något jag behöver. Suck...vet inte? Funderingarna har varit många och klick så stöp poletten ner. En systemkamera, jo det vill jag ha!

Så i dag har jag varit och köpt en lite förtidig present till mig själv från andra och mig. En Nikon D90 ligger nu bredvid mig och glänser. Har kikat närmare på den och inser att det är mkt att lära för en som aldrig har fotat med en systemkamera tidigare. En kul utmaning för mig som känns helt rätt. Klart jag skall fixa detta med lite tid.


Vinke, vink...

Inga kommentarer: