Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


fredag 29 oktober 2010

Mot Näl del 2

I går var det dags att brumma ner till Trollhättan igen. Med Vendel hemma hos bästa farfar och pappa, mamma och Birger i bilen var allt perfekt. Birger var super nöjd att pappsen var med, man kan ju säga som så att mamma är inte "lika rolig" när pappa är med ;-)
Väl framme fick vi vänta en timma, det brydde sig inte Birger om han hade fullt upp med att leka. Pappa och mamma tyckte inte det var lika roligt i väntrummet som Birger. När vi sedan fick komma in och omläggningen på handen började så fick vi goda nyheter. Nästan allt hade läkt och det såg fint ut. De två fläckar som fortfarande inte hade läkt behöver någon dag till på sig så det blir ytterligare ett besök till Näl nästa vecka.






Hos pappsen sitter jag väldigt gärna.



Titta vad fint det har läkt :-)

Vinke, vink...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på Er uppe på Östan!!
Vad duktig Birger är och att dömma av korten så läker handen jättefint,Birger tycker lite som min son gjorde när han var "liten" en gång när jag var på Rhodos med mina pojkar så sa den yngste "när vi är här mamma så älskar jag dig mest,men när vi är hemma så älskar jag min pappa mest" det får man ju acceptera haha.....och av dömma av vad jag sett o hört om Era pojkar är dom lika duktiga o uthålliga som far sin.....(och naturligtvis av sin duktiga mamma oxå) Ha det allra bäst och ta väl vara på Er....kramar från Göteborg/Anette