Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


söndag 26 april 2009

Tack pappa...

Jag måste ju tacka pappa så mkt för det arbete han har gjort denna helg. Han har nämnligen byggt en sandlåda till Birger och mig, fast brorsan får ju vänta ett tag tills han kan vara med och leka. Pappa och mamma har även tagit dopkort på Birger under helgen, medan han modellade undersökte jag omgivningen runt omkring.


Här är min lillebror, jag tycker om honom!


Här är ju jag då
i expedition mossa
.


Medan pappa hamrade och
sågade tog mamma och jag
ett Bobbycar race.




Jag vann!



Självklart var jag ju med
pappa då och då.




Här är resultatet,
bara sanden kvar!




Vi avslutade helgen med att grilla,
tillsammans med Mia & Stefan.

Vinke, vink

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Birger är lika fin som Vendel på sitt dopkort,Ni har jättefina pojkar,ser så härligt ut uppe hos Er,längtar tillbaks.......Vad jättefin stengång Ni gjort från altanen o runt huset,ha det gött däruppe.Kramiz Anette

mia sa...

tack för en trevlig dag. va fint kortet blev, men var är magnus ben?

Livet på Östan sa...

Hej Anette!
Jo kortet blev bra, men vi har ett annat som tackkort, men det lägger vi inte ut förräb lite senare ;-)

Stenen som vi lagt blev kanon, som du så passar det med bilåkning. Hade gott, Kram

Livet på Östan sa...

Hallå där Mia. Vi tog ett kort med en annan vinkel, det blev lättare så. Sedan så var detta bättre :-D