Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


tisdag 31 mars 2009

Äntligen är våren påväg...

Tänk vad tiden går fort, nu är det vårvinden som blåser in och det tycker jag är gôr härligt. Det är också gôtt att det är sommartid för nu kan jag vara ute nästan tills jag går och lägger mig. I dag har det varit fôlkallt här hemma, morfar, farfar och farbror Niklas. Morfar stannnade längst och hjälpte pappa med att fixa och dola här hemma, jag var givetvis med.




Här har vi alla gubbar i action.





Jag gillar verkligen att köra i kuperad terräng.




Pappa körde lite kran och jag var givetvis med.

Titti (Birger) låg och sov i vagnen hela eftermiddagen så mamma fick fixat lite ute på backarna. Han tycker om att sova ute i friskaluften, han sov i hela fem timmar. Brorsan mår bra och växer så det knakar, han pratar också för fulla muggar kika här nedan så får du se ;-)





Den här bilden tog pappa för ett tag sedan, visst
kan jag detta med pimpelfiske!

Vinke, vink...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Väldans vad Birger pratar duktigt,vad roligt att se o höra,och Vendel är duktig som vanligt,han är så go den pojken hjälper pappa med både traktor o pimpelfiske,ha det bra uppe på Östan,kramizzar Anette

Magnus sa...

det er flink gutt det.. skal läre gutta å fikse i tid..:)
magnus