Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


fredag 13 juni 2014

Dagens teknik...

När det gäller dagens teknik så går den framåt och är gammal nästintill då den är ny.  Gossarna tar gärna foto och "beordrar" mig om vad som ska fotas.  Det fixar jag glatt utan knössel och autoknappen är ett säkert kort för mig. Birger och Vendel har nyfiket kommit fram till att det finns olika inställningar som mor ej vet om. Teckningskorten är förnärvarande populära och det fotas på allt möjligt.  Senast i dag tog minstingen kort på mig i bilen och jag klickade en bild på dem på morgonen häromdagen. 
Jo jag kan ju erkänna då att jag är som jag ej ville bli. Kommer i håg när min fröken på låg-och mellanstadiet inte fixade Tven och VHSen. Vi elever fick då rycka in.  Nu är det nästintill samma med mig när det gäller Smartboarden på skolan ;-)
 
 
 
 
 
Vinke, vink..

Inga kommentarer: