Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


söndag 8 juli 2012

Mina goa fåglar!

 Sommar, sommar, sommar. Visst är det gôtt med sommar! Kanske inte det bästa sommarvädret, men det hjälper inte att klaga och åma sig. Man får ta det som det är och vara glad över att man är ledig och är tillsammans med familjen. Här på Östan brädfodrar Magnus och hans far om en bu och jag målar brädor. Gossarna leker med farmor och djuren lever livet. Mitt liv hade inte varit lika ro fyllt om jag inte hade haft våra tvåbenta och fyrbenta djur. Nu i kväll satte jag mig ner och bara beskådade våra fåglar (ankor, hönor, kalkoner) som åt annanaspaj. De måste ju också ha något extra ibland ;-)

Kvällsbete i solen.


Vatten på fyllning!



Kvällsmöte!

Måste ju tala om att vi var på Amerika brevet i dag.
En stor applåd till er alla, himlans vad bra det var!
Vinke, vink...

Inga kommentarer: