Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


tisdag 8 maj 2012

Tanten i Bråtnäs!

Jag måste ju säga det att shoppinglusten är inte lika stor som den var för några år sedan. Då hade jag tiden och orken samt fru Lindell som shopparkompis. Nu är jag så bekväm att jag surfar in på nätet och gör mina beställningar. Vet man vad man ska ha så behöver man inte brumma i väg till stan för att fylla tomrummet i garderoben eller sminkhyllan.

Livet på landet består och kretsar kring mina gossar och guuben samt alla andra familjemedlemmar som har fyra och två ben. Arbetet är också en stor del av min vardag som jag uppskattar och verkligen gillar. Jag är på go väg att bli tant (om jag inte redan är) och det gör mig inget. För jag är den enda tanten i Bråtnäs som nätshoppar och handlar i tygkassar. Jag älskar mitt liv och min familj och vad vore den utan en tant och en guube ;-)

Inga kommentarer: