Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


lördag 13 mars 2010

En helt vanlig fredag..

..är vi ute och "mockler". I går var det ett strålande väder och då får man passa på att njuta extra och göra det som är kuligast. Birger och jag lekte ute hela dagen och traktorn var ju prio ett. Jag tror att min lillebror är lika tokig som mig i pappas traktor, beviset ser ni här under ;-)



Mmm, vad jag är glad i dig
- traktor!



Här visade jag brorsan spakar och ratt
(fast han visste redan vart de var).



Efter fruktstunden lekte vi på lon.



Jo Birger fick låna min traktor,
men bara lite.



Att samarbeta är ju faktiskt rätt kul ;-)


Vinke, vink...

Inga kommentarer: