Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


tisdag 2 juni 2009

Oj, oj...

..nu var det lääänge sedan jag skrev någonting, jag lovar att jag skall skärpa mig. Men vi har haft fullt upp och då är det skönt att stänga av allt och inte sitta vid datoren när kvällen kommer. Nu när jag då sitter här med en unge i sängen och en bredvid mig i hoppgungan så har jag läget under kontroll och kan skriva lite. Den senaste tiden har vi hälsat på i skolan, sätt potatis, varit ute på sjön med snipan, dansat till Lasse Stefans, haft besök av Amanda och stora syster, varit i karlanda hos familjen Andersson med mera...


I dag har Vendel klippt sig och därefter tog vi en tur till Amanda. Där kosade vi oss hela dagen och hade det riktigt trevligt ;-)





Här har vi det gott.



Här har Birger precis vänt sig till mage
för första gången.



Kusinskaran, snart är vi fyra ;-)




Våra underbaraste, underbarsate..



Vinke, vink...

2 kommentarer:

Villa Nystuga sa...

Vilka otroligt härliga kort på våra otroligt härliga barn :)
Kramar STORAsyster

Krainskij sa...

visst är dom lika alltid;-)