Längst Lelångsstrand ligger vår gård Östan. En familjegård som vi nu har lagt vår anda på och tar hand om. Naturen och lugnet gör oss gott.
Vi är helt enkelt förälskade i livet på Östan!


tisdag 7 oktober 2008

Klipp, klipp

I dag har vi varit hos Amanda på mammaträff. Vi barn busade och lekte hela tiden det var jätte skoj. Innan vi sa hejdå bjöd moster Cia på lunch och mm... vad gott det var.

Med en mätt mage sov Amanda och jag middag ute och där efter var det dags för allra första frissa besöket. Jag skötte mig riktigt bra, satt still hela tiden och snygg(are) blev jag ;-).

Nu är jag hemma och studsar runt på golvet och skall snart lägga mig, men först skall det bli smörgås i magen.
Natti, natti

1 kommentar:

Marie sa...

Helt otroligt att han satt still.. Colin skulla absolut inte sitta still.. ;) Ha det så bra!